חדשות ועדכונים

 



מה זה POP3 ו-IMAP?

POP3 ו-IMAP הינם שני פרוטוקולי דואר אלקטרוני הנמצאים בשימוש כאשר הינך רוצה להגדיר חשבון בתוכנת דואר אלקטרוני.
פרוטוקול POP (לזמנים אלו נמצא בגרסה השלישית שלו לכן נקרא POP3) מאפשר משיכת דואר אלקטרוני משרת הרשת אל תוכנת הדואר האלקטרוני ללא השארת עותק בשרת שברשת.
פרוטוקול IMAP מקבל את המיילים לשרת ברשת ומשחרר עותק מהדואר האלקטרוני אל התיבה המוגדרת בתוכנת הדואר האלקטרוני כך שמכתב זה יופיע גם בשרת וגם בתוכנה.

האם אוכל להשתמש בדומיין שיש כבר ברשותי ?

כן. לאחר הזמנת האתר/השרת תוכלו לשלוח בקשה להגדרת הדומיין הקיים שברשותכם. על מנת להשתמש בדומיין הקיים עליכם לבקש להעביר את הדומיין לשרתי icomm, אנו נלווה אתכם בשינוי ה-DNSים של הדומיין לשרתי חברתנו בקלות ובמהירות

בתוך כמה זמן אוכל לגלוש לאתר שלי,
 
ממועד רישום הדומיין? תהליך רישום הדומיין אורך כמספר שעות.
לאחר סיומו ועדכון פרטי שרת ה-DNS יש להמתין בין 24-72 שעות, זהו בדרך כלל הזמן הדרוש לעדכון שרתי ה DNS בכל העולם עד למצב עבודה מלא של הדומיין.

האם הרשימה 'שולחים חסומים' שלי פועלת?

אם אתה משתמש ברשימה 'שולחים חסומים' בחשבון שלך, הודעות דואר אלקטרוני משולחים הכלולים ברשימת השולחים החסומים ינותבו ישירות לתיקיית דואר הזבל שלך. תכונה זו זמינה במסגרת אפשרויות סינון דואר הזבל.

מדוע הודעות המגיעות אל תיבת הדואר הנכנס מועברות באופן אוטומטי לתיקיית הפריטים שנמחקו?

כללי תיבת הדואר הנכנס וכללי 'מנהל רשימת הדיוור' עשויים לגרום להודעות המגיעות אל תיבת הדואר הנכנס שלך לעבור באופן אוטומטי אל התיקיה פריטים שנמחקו. בצע אחת או יותר מהפעולות הבאות כדי לפתור את הבעיה:
אם אתה משתמש ב- Outlook 2007 או ב- Outlook 2010, סקור את כללי תיבת הדואר הנכנס שלך. ודא שתיבת הדואר הנכנס אינה כוללת כללים שמופיעה בהם הפעולה מחק אותו שעלולה לגרום לבעיה. ערוך או הסר כללי תיבת דואר נכנס שלדעתך גורמים לבעיה. תוכל גם לנסות למחוק את כללי תיבת הדואר הנכנס שלך, להפעיל מחדש את Outlook ולאחר מכן ליצור מחדש את כללי תיבת הדואר הנכנס שלך. הדבר עשוי להסיר כללים פגומים מתיבת הדואר הנכנס ולפתור את הבעיה. לקבלת מידע אודות אופן השימוש בכללי תיבת דואר נכנס, עיין בתיעוד של Outlook.
אם אתה משתמש ב- Entourage או ב- Outlook עבור Mac, סקור את כללי מנהל רשימת הדיוור. ודא שאין לך כללים הגורמים לבעיה זו. ערוך או הסר כללי תיבת דואר נכנס שלדעתך גורמים לבעיה. תוכל גם לנסות למחוק את כל כללי רשימת הדיוור שלך, להפעיל מחדש את Entourage או את Outlook עבור Mac ולאחר מכן ליצור מחדש את כללי תיבת הדואר הנכנס שלך. הדבר עשוי להסיר כללי תיבת דואר נכנס פגומים ולפתור את הבעיה.

קישורים מתוכנת המייל אינם נפתחים לי.
 

בתוכנות מסוג Outlook Express, Windows Mail ו Microsoft Outlook 2003, יש להכנס לתפריט כלים ומשם לאפשרויות בתוכנת הדואר האלקטרוני, בלשונית אבטחה יש לשנות את איזור האבטחה הנבחר לאיזור אינטרנט ולאשר את החלון. באם התופעה עדיין קיימת, יש לאפס את הגדרות הדפדפן על ידי בחירה בהתחל וניווט ללוח הבקרה, שם יש לבחור באפשרויות אינטרנט, לעבור ללשונית מתקדם, ללחוץ על "אפס הגדרת אינטרנט" ולאשר את החלון שיקפוץ. לסיום יש לאתחל את המחשב.

ארידור תקשורת בע"מ
ת.ד. 1016 בית חרות 4029100

 1700-701-123

טלפון :

077-202-5303

פקס :
support@icomm.net.il

אודותינו

איזור אישי

שירות ותמיכה

 מוצרים ושירותים

פרופיל חברה
תקנון
מדיניות Abuse
טפסים להורדה
שותפים עסקיים
גלישה ואינטרנט
מערכות הפעלה
דומיין ומיילים

עידכון פרטי המנוי
חשבוניות
פירוט עיסקאות
פניה לשירות לקוחות
שיחה ישירה לתמיכה
שירות לקוחות

icommTest
תיבת הדואר שלי
יצירת קשר
בדיקת מהירות הורדה

שרתי DNS
תוכנת הגנה וסינון
הורדות
תמיכה מרחוק

 זכויות יוצרים ©  icomm.net.il